Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 17.05.2024, 09:17

Сайт вчителя англійської мови Каревої Оксани

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [4]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Дидактичні ігри на уроках англійської мови

Наведені фрагменти уроків з використанням ігрових форм роботи охоплюють тему під загальною назвою“Food is a part of our life” (підтеми: “Food”, “Cooking”, “Restaurants”).

Фрагмент уроку № 1. Орфографічна гра «Букви розсипалися» з теми Bread and cereals”.

Мета: формувати навички поєднання букв в слові.

Хід гри: вчитель пише великими літерами на папері слово і, не показуючи його учням, розрізає на букви. Потім показує букви учням і розсипає їх на столі. Виграє той, хто першим правильно запише слово. Переможець придумує своє слово.

D B A R E (bread)

Y R S P A T (pastry)

Фрагмент уроку № 2. Лексична гра з теми "BerriesFruit and Vegetables".

Мета: закріпити лексичний матеріал з даної теми.

Хід гри: усі учні встають. Учитель, говорить: "Berries (fruits or vegetables)" і вказує на якого-небудь учня. Цей учень повинен швидко назвати ягоду (фрукт або овоч).

Якщо він помилився або повторив сказане іншим учнем, він вибуває з гри. Виграє той, хто назвав більше ягід, фруктів, овочів.

Так само проводяться й такі ігри, як: "Soupthe First Coursethe Dessert", "At the Grocer'sat the Dairyat theGreengrocer's".

Фрагмент уроку № 3. Лексична гра "Which Team Knows the New Words Better" з теми "Food".

Мета: активізувати лексичний матеріал з даної теми.

Хід гри: група ділиться на дві команди. Учитель викликає двох учнів  представників від кожної команди. Група читає їм пояснення слів, а учні називають слова.

Другий варіант цієї гри: від кожної команди викликається по одному учню. Одному з них клас називає слова англійською мовою, а він перекладає їх українською мовою. Виграє та команда, учні якої запам'ятали більше нових слів.

Фрагмент уроку № 4. Гра "Who Knows More Word Combinations" ("Food").

Мета: розширити словниковий запас учнів.

Хід гри: ведучий називає слово, наприклад meat. Учень, до якого він звернувся, повинен назвати всі відомі йому сполучення з цими словами, наприклад: boiled meatstewed meattasty meat та ін. Якщо він сказав менше трьох словосполучень, то вибуває з гри. Виграє останній учасник гри.

Фрагмент уроку № 5. Лексична гра з теми Milk products and Dishes”.

Мета: активізувати лексичний матеріал з даної теми.

Хід гри: учнів класу поділяють на дві команди. Від кожної з них обирається представник „майстер". Члени кожної команди називають по черзі по одному слову, а майстер записує слова які вони називають. Повторювати слова не дозволяється. Коли список слів до теми у кожній команді вичерпується, майстри лічать слова. Перемагає та команда, яка має більшу кількість безпомилково написаних слів.

Фрагмент уроку № 6. Лексична гра «П’ять слів».

Мета: закріпити лексику з теми Food”.

Хід гри: учнів ділять на дві команди. Поки учень з однієї команди рахує до п’яти, представник іншої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався із завданням, вибуває з гри.

Фрагмент уроку № 7. Фонетична гра «Хто правильно прочитає?»

Мета: формувати навички зв’язного висловлювання або тексту з теми Food”.

Хід гри: на дошці записується необхідний вірш або уривок з нього (лічилка, скоромовка). Вчитель читає і пояснює значення слів, речень, звертає увагу на труднощі вимови окремих звуків. Учні кілька разів читають текст. Після цього даються 2-3 хвилини для заучування напам’ять. Текст на дошці закривається і учні повинні прочитати його напам’ять. Від кожної команди обирається 2-3 читці. За безпомилкове читання – 10 балів; за кожну помилку знімається 1 бал. Перемагає команда, що набрала більше очок.

Get uplittle Freddy.

Breakfast is ready.

Butter and cheese,

All that you please.

Milk and bread,

For little Fred,

Tea and jam

For brother Jam.

Фрагмент уроку № 8. Орфографічна гра з теми “Pots and pans”.

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями правил написання слів у межах вивченого лексичного матеріалу.

Хід гри: учнів поділяють на дві команди. Для обох команд на дошці колонками написані слова, у кожному з яких пропущено одну літеру. Члени команд по черзі виходять до дошки і вписують необхідні літери. Перемагає команда, яка перша безпомилково виконує завдання або допустить меншу кількість помилок.

Фрагмент уроку №9. Фонетична гра «Хто швидший?» з теми Kitchen and kitchenware”.

Мета: формувати і вдосконалювати навички встановлення звуко-буквенних відповідностей і значень слів на слух.

Хід гри: учням роздаються картки, на яких в першому стовпчику наводяться слова на англійській мові, в другому – їх транскрипція, в третьому переклад слів українською мовою. Слова на англійській мові пронумеровані по порядку. Як тільки викладач вимовляє те або інше англійське слово, учню необхідно поставити його номер поряд із відповідною транскрипцією і українським перекладом. Виграє той, хто швидше встановить відповідності між іншомовним словом, транскрипцією і перекладом.

Фрагмент уроку № 10. Гра на забезпечення комунікативної діяльності.

Мета: тренувати учнів у складанні мікродіалогів (формулювання реплік у формі загальних запитань та стверджувальних або заперечувальних відповідей) на основі теми Containers and Contents”.

Хід гри: учні працюють парами. Кожна з них одержує від викладача картку зі словами, стосовно даної теми. Партнери спілкуються, розпитуючи один одного про наявність у картці назви тари чи її вмісту.

Перемагає той учень, який першим відгадає усі слова, зазначені в картці свого співрозмовника.

Фрагмент уроку № 11. Гра «Приготування страв».

Мета: формувати вміння розповідати англійською мовою про способи приготування їжі.

Хід гри: учнів ділять на групи по 4-5 чоловік. Їм необхідно розповісти, що можна приготувати із продуктів, зображених на малюнках. Час на підготовку – 3 хвилини.

Р1: Look at my picture. You can see a carrot, potatoes, cabbage, and cheese. I shall prepare soup and cut cheese for tea.

Р2: I shall do salad with cucumbers, tomatoes and onion. I'll fry potatoes and fish.

Р3: As for me I shall stew potatoes with mushrooms and onion. As I like to eat carrot very much, I shall eat it with sugar and cream.

Фрагмент уроку № 12. Орфографічна гра «Чергова буква» з теми “At the restaurant”.

Мета: формувати навички усвідомлення місця букви в слові.

Хід гри: учням дається завдання написати якомога більше слів, в яких вказана буква стоїть на певному місці. Час виконання 3-5 хвилин.

What’s on the menu?:

– beginning with the letter “p”?

– the second letter is “a”?

– beginning with the letter “m”?

– ending on the letter “o”?

Фрагмент уроку № 13Гра "Which Team Asks More Questions?"

Мета: розвивати граматичні та лексичні навички учнів по темі At the restaurant”.

Хід гри: група ділиться на дві команди. Спочатку учасники першої команди ставлять п'ять запитань із засвоєними словами з теми представникам другої команди, а ті відповідають. Потім учасники другої команди ставлять свої п'ять запитань. За кожне правильно складене запитання команда отримує плюс. Виграє та команда, яка отримує найбільше плюсів.

Фрагмент уроку № 14. Гра “What is it?”

Мета: активізувати навички вживання альтернативних питань з теми Eating out”.

Хід гри: ведучий виходить з класу. Учні задумують слово. Ведучий повертається у клас, він повинен відгадати слово, ставлячи тільки альтернативні запитання. Кількість питань узгоджують до початку гри. Якщо ведучий не відгадав слово, на його місце обирають іншого ведучого.

Фрагмент уроку № 15.

Мета: розвивати навички діалогічного мовлення.

Хід гри: групу ділять на групи по 3-4 учні. За 3-5 хвилин їм необхідно поставити речення в логічну послідовність.

Т.: Match the first part of the conversation on the left with the order part on the right.

1)What is there for dinner?

a)Cook salad, please. We haven’t had salad for a long time.

2)Anything else for dessert?

b)It’s soup. I’ve just cocked it.

3)What is it smells so tasty?

c)Oh, thank you. The pie is delicious.

4)What shall I cook for dinner?

d)Soup for the first course and sausage and mashed potatoes for the second course.

5)Let me treat you to chocolate pie, I’ve made it myself

e)Yes, orange juice and fresh fruit.

Користуючись поданою таблицею учні можуть складати свої власні діалоги.

Фрагмент уроку № 16Гра “Look at the picture and say something about it” (“Restaurants”).

Мета: тренувати учнів у складанні творів-мініатюр.

Хід гри: групу ділять на декілька команд. Представники від кожної команди отримують по одному малюнку. Їм дають певний час для того, щоб скласти за ним розповідь. Потім учні слухають їхні розповіді. За необхідністю, товариші по команді можуть доповнити відповідь і таким чином „заробити” додатковий бал для своєї команди.

Отже, принцип домінуючої ролі ігор і завдань підкреслює специфіку оволодіння англійською мовою як навчальним предметом відповідно до того, що основним має бути досягнення належного рівня сформованості навичок і вмінь шляхом організації інтенсивного тренування. Відповідно до комунікативно орієнтованого підходу до навчання іноземних мов, пріоритет надається комунікативно спрямованим завданням та іграм, які забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. Однак треба зауважити, що комунікативні ігри не підміняють інші форми і види роботи з іноземної мови, а тільки доповнюють їх.

Запропоновані навчальні ігри можуть бути використані на різних етапах вивчення англійської мови як на уроці, так і під час проведення конкурсів, вікторин тощо.

Категорія: Мої статті | Додав: Oksana (10.11.2015)
Переглядів: 877 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 Oksana • 21:34, 10.11.2015
biggrin
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz